Let Me Help YOU!!

Saturday, July 9, 2011

S.y.u.K.U.r

sudah menjadi lumrah. mase depan seseorang itu mungkin sama atau mungkin tidak same dengan seseorang yang lain. contohnya, ade sesetangah insan terpaksa berusaha atau bekerja keras untuk mendapatkan sesuatu. namun tidak pada seseorang yang lain. seseorang yang lain itu, mungkin xperlu berusaha keras lah, namun dah pun dpt ape yang di mahukan.

ini bukan soal adil atau tidak. kerana setiap yang berlaku itu ade hikmahnye. mungkin sesorang yang perlu berusaha keras itu di beri kelebihan dari segi yang lain. kepada seseorang yang tak perlu berusaha keras pula mungkin menghadapi kekurangan dari sudut yang lain. aku pasti dengan itu.

jadi dengan itu bersyukurlah dengan ape yang kita miliki. sesuatu yg sukar diperolehi mungkin akan memberi kenikmatan yang paling indah untk pemiliknya.

syukur Alhamdulillah~

2 comments:

hehe said...

anom... neyh mcm karangan dkt dalam buku2 motivasi je.. hehehe anom take care k =)

joyah sepot said...

hahaha...yeke? aku kn dulu mmg nkjd kaunselor..skali slh amik course...hehehe