Let Me Help YOU!!

Sunday, July 10, 2011

untitled 2

skali lagi aku rasa berjauh hati. oh man! aku tak patut rase mcm ni. there is nothing happen actually. but, the truth sometimes is hurt.

its killing me from the inside. hampir saje aku menangis tadi. apalah agak nya yang aku fikir sampai aku blh bertindak macam tu.

tapi ianya sangat2 menyakitkan. sangat.

Ya ALLAH,
ampunkan dosa-dosa ku,
berikan aku ketenangan,
janganlah kau biarkan aku sengsara begini,
menahan perasaan seperti ini,
bantulah aku dalam mengawal perasaan ini,
aku buntu,
ape yang aku rase,
adakah ini hanya nafsu semata-mata,
atau ianya petunjuk dari mu,

Ya ALLAH,
aku terkedu saat mendengar berita itu,
namun aku tetap bersyukur dengan kurniaan kekuatan Mu terhadap ku,
setidak2 nya aku mampu mengawal perasaan sedih dan amarah ku.

there is nothing much to say,
just face it or leave it,
insyallah u can!!!

No comments: