Let Me Help YOU!!

Tuesday, June 13, 2017

Sederhana

When we talk about sederhana, ianya tidaklah sesederhana yg dimaksudkan org lain. Paham?

Maksud aku, si A meletakkan tanda aras sederhana nya rm300 utk beg yg di beli setahun sekali. Manakala si B pula cukup la beg yg rm19.90 tp last long for 1 month.

That kind of thing la..

Aku n hasben mmg jauh standard kesederhanaan kami. Aku punya sederhana mmg agak melampau, tp hasben aku punya sederhana lagi melampau lampau. Hahaha.

Kami memang la seperti langit dan bumi. Aku maha boros walaupun takde duit. Dan dia plak sangat la berjimat cermat yang amat. Haaa nampak tak penekanan ayat disitu. Hehehe.

Almost 2 years berkahwin, im still searching and calibrate myself to fix into my husband standard of kesederhanaan. Walaupun kadang2 perdebatan hebat berlaku, di akhir cerita aku harus akur bahawa syurga aku di tapak kaki beliau. Kehkehkeh

Sis cuba.

In Shaa Allah, sis mampu.

😀😀😀

No comments: