Let Me Help YOU!!

Sunday, June 14, 2009

..aceh ceh ceh ceh..

Assalamualaikum...
hehehe... di sebabkan permintaan ramai terpaksalah aku udate blog...tak percaye ni permintaan ramai? sila rujuk di ruang chat yang sy sedia kan di sebelah kanan anda...hahahaha... maap ye puan hyori..

ok lets go back to the main point..

Masa majlis penutupan perkhemahan tahunan SUKSIS kt Segamat bulan lepas, Encik Fer selaku mantan pengurus kerja2 SUKSIS ada buat announcement tentang pelajar2 suksis yang terpilih untuk ke Aceh. Dipendekkan cerita I'm the one of the students. Alhamdulillah.

So macam2 la preparation yang aku kena wat. Antaranya wat passport berkumpulan. And other thing yang aku nak bagitau is...gambar passport aku yang tersenyum ceria sampai nampak gigi tu tak kena reject pun.(MEREKA sila alert ye..fakta korang salah sama sekali..hehehe). Aku beli sikit2 keperluan nak ke Aceh tu. Dikesempatan ini saya nak ucapkan terima kasih kepada kereta Aisyah kerana ia banyak berjasa kepada sy. Ermm tuan kereta sekali la ye. hehehe. Kawan yang lain pun sama gak r.. Nani, Iffah, Nik, Eilah, Jaja, Fatin, Jue and sume2 la yang aku tak sebut lg. And lagi banyak terima kasih kat family aku. Ibu and abah selaku pemberi duit yng tegar kepada aku. (Adik2 penggunaan ayat ni salah ye..hehehe). My sis, anin sebab belanja aku suar jeans sempena ade sale kt UO angsana. Blouse pun dia belanja gak tapi sebab tertgal kt umah kn so dia pakai n declare sebagai harta dia. Aku trima kasih gak la sebab aku yang g fitting baju tu. (fitting adalah salah 1 perkara yang paling aku benci..hmmm) Anin sila alert!! hehehe..

so kamu2 sume saye kurang idea nak taip ape.. jadi sy jamu mata2 kamu dengan pic jelah ye...


still kt UMP b4 bertolak ke lcct..11 pm


time benti solat subuh kt msjid KLIA..bgun2 tdo trus posing.. =p


g brekfast kt down town LCCT..jimat sikit..hehehe


da smpai LCCT..posing lg..


sedang membuang masa dgn berposing sbb flight delay..wuu~


my 1st flight ticket..hmm..ok..aku jakun..so what?! hehehe...


Alhamdulillah dah sampai..


bersama penari2 UNSYIAH yang menyambut kedatangan kami dengan tarian yang MENAKJUBKAN..ternganga aku..siyes..mereka mmg hebat..


next destination..restoran..makang~


special menu..ayam tangkap..thumbs up!! yummy!


pastu g melawat library UNSYIAH..


ni lepas berdiskusi bersama Majlis Tertinggi Fakultas Ekonomi..


UMP & UNSYIAH


posing lagi..yeahh!!


nama restoran..sebut btol2 ye..


ni acara malam..dinner nasi padang.. makang lg..wuuu~


lepas makan posing lg...


ngopi tymee~


ngopi bareung..sanger dingin best~

okay...habis la sesi kami di Aceh pd hari pertama...next day pnya pic len kali aku upload..

tips sehat!!
untuk naik kapal terbang 1 menda penting yang anda perlu ada. AIR LIUR a.k.a saliva..hmmm..

penaja utama entry kali ini: Aisyah's camera. tq beb!


2 comments:

mYsteRi0us said...

sape puan hy0ri tu??
hy0ri dh kawen ke?
huhu..
ampeh t0l ko..
ayat last skali tu ak suke..
same2 cik anum..
kehkehkeh

tk sbr nk bc next entry..
past test power ko smbg p0st entry baru lak k..

p/s : jgn lupe bc entry baru cik ilah juge.. ade rahsie baek punye dier citer.. tp tatau la klu dier dh delete rhsie tu..

joyah sepot said...

dah..tp da cerai blik...kire dia jnda berhias la skrg...
hehhehe...
hmm ayt last?
ko suke?
len kali ade can r ni nk pnjm lg...
hehehehhe