Let Me Help YOU!!

Saturday, June 25, 2011

aku tak pandai

aku tak pandai nak memulakan,
aku tak pandai nak meluahkan,
aku tak pandai nak mengawaknya,
aku tak pandai nak menjaganya,
aku tak pandai...

bimbinglah aku Ya Allah...

dikala ini aku jadi kaku,
saat berdepan aku terkedu,
fikiran bercelaru,
last skali diam membisu,
huhuhu..

apelah aku mencarut ni..hehe aku nak menyatakan sesuatu tapi mungkin belum masanya. segala nye baru di tahap permulaan. langkah pertama pun masih samar2. aku masih belum ada kekuatan nak melaksanakan misi BESAR ni. biarlah ianya berjalan dengan cara natural. biar tiada paksaan. biar ianya tulus dari hati. itulah impian setiap insan yang bernama gadis.

aduh!!! bercakap soal hati buat aku rase janggal. what's wrong with me??? no.. aku xde yang wrong tapi aku rase rendah diri dgn ape yang aku ade. mungkin belum cukup persediaan untuk semua itu jika dibandingkan dengan pilihan-pilihan yang ade. atau mungkin aku jauh tertinggal kebelakang.

tapi lately aku dapat rasakannya. walaupun rasa nye samar2 malah kadang2 tak nampak tapi aku dapat merasakannya. Damnnn. aku benci bila aku berada dalam situasi ini. aku takut aku tak mampu nak mengawal rasa itu ke tahap yang sederhana.

Ya ALLAH,
bantulah hamba Mu yang serba kekurangan ini.
hanya Engkau lah yang Maha Mengetahui apa yang ada di hadapan sana.
jauhilah aku dari anasir2 jahat dan syaitan yang direjam.

Aminnnn~

4 comments:

Aniz said...

aminnnnn....semoga yang terbaik itu selalu milik kamu..=D

hehe said...

anom wat hepen?
anom !! rindu anom..
anom.. nik xpaham nape budak2 skang neyh suke moody2.. huhu = (

yusuf mujahidin ™ said...

inshaALLAH


Allah uji tanda Dia sayang.


:)

joyah sepot said...

ntah la...aku pasti kenapa jadi cmni...huhuhu