Let Me Help YOU!!

Wednesday, June 2, 2010

Alhamdulillah..=)

Alhamdulillah..
aku bersyukur ya Allah dengan ape yang Kau kurniakan ini..
Kau berikanlah aku petunjuk dalam menjalani hidup ini...
janganlah Kau biarkan aku tersasar dari jalan yang benar ya Allah..
dan setelah aku memilih jalan yang benar,
janganlah Kau bolak balik kan hatiku Ya Allah..

Sekiranya benar dia jodoh ku ya Allah,
Kau dekatkanlah hatiku dan hatinya..
Kau peliharalah dan jauhkanlah kami dari kemaksiatan dan zina..
Kau berikan kami petunjuk agar kami yang hina ini lebih teratur dalam menjalani kehidupan di bumi Mu ya Allah..
Kau jauhkan juga kami dari hasutan Syaitan yg dilaknat itu ya Allah..
Kau permudahkan juga urusan kami di dunia dan Akhirat..

tetapi jika dia bukn jodoh ku ya Allah,
Kau berikan lah kesejahteraan kepada kami..
Kau berila petunjuk ini kepada kami..
Kau pudarkan dan hilangkanlah perasaan kasih dan sayang ini antara kami..
dan Kau temukan kami dengan sesorang yang mampu membahagiakan kami..
Kau jauhkan juga perasaan dendam antara kami..

Ya Allah,
Ya Rahman,
Ya Rahim,
hanya pada Mu tempat aku meminta,
hanya pada Mu tempat aku mengadu,
dan hanya Kau lah Tuhan yang Esa,
Kau makbulkan lah doa ku ini,
kerana tiada yang lain Ya Allah yang mampu memakbulkan doa ku ini..
Aminn..


ase cm nak nangis je. air mata bahagia. terima kasih ya Allah. but its just a begining. Bantu aku ya Allah dalam meneruskan langkah seterusnya. aminn..

1 comment:

ana said...

yeay!!!!anum da jmpe kekasih hati..(erk, btol kan?)..

tnjuk la gamba..cmon gal