Let Me Help YOU!!

Thursday, May 20, 2010

detik ini

detik ini. aku on facebook.
ushar2 page orang.
tengok gambar2 yang mereka upload.
ada sesuatu yang buat hati kecil aku ni terusik.
sayu je rase.
wuuu~



aku nak gak wat gitu.
tapi tak boleh.
sunyi nye rase.
hm desperate kah aku?
tak kan? hehehe.


saje je merapu malam2 ni.
sambil tunggu adik aku balik umah.
tadi beliau g dating xbalik lagi.
katanya kawan dia ade wat Yaasin.
dia dan kekasih hatinye.


aku?


kat rumah je.
kesunyian.
orang lain sume dah tido.
henpon ade dua.
tapi dua xberbunyi.
nak kata silent, tak.
nak kata off pun, tak.


alahai si hati ni.
napelah tetibe je rase sebak.
tabah la hati oi.
aku kena kuat.
untuk buktikan yang aku sekarang dah ok.
selepas ape yang terjadi.
walaupun hakikatnya tidak.


arghhh.
aku kena gak jadi hipokrit,
walaupun menahan rase itu sangat sakit,
walaupun menangis di dalam hati tu boleh wat dada aku ni senak.

3 comments:

ain fathihah fhm said...

selamat bertabah

mYsteRi0us said...

amende nye yg ko sebak ni?
ko mst tgk fb ak kn? haha..
ilek2 sudah..
" enjoy the problem "

ana said...

nape ni anum..kat fb camni kat blog camni..mslh chenta?? taip "on cinta"..hehe

ape2 pun, aku yakin u'll meet sumone that u deserve n u dream of k..juz pray n wait, then he will cum..time are all matters..x mao silu-pilu lagi..