Let Me Help YOU!!

Wednesday, May 19, 2010

hutang tertunggak..=)

hadir nye saya disini adalah untuk melangsaikan hutang saya. hehehe. encek minemixs telah meng'tag' saya. jadi sebagai manusia, kita perlulah melangsaikan hutang piutang ini. hehehe

5 facts about me
-muslimah sejati.. Insyallah..=)
-an ordinary girl...
-birthday sy terbalik dengan birthday siti nurhaliza
-birthday sy sama dgn aishwarya rai
-for the time being, sy masih single n available. wahaha..=p

5 things that scares me
-sgt takut dengan Pencipta alam ini. amal tak cukup lagi ni..haih~
-ularsssss. seriau nye lain macam..
-bunyi kilat yg sgt kuat. seram..
-ditengking dengan kuat. bisa banjir aku saat itu. hehehe
-lastly, ape jua mende yang blh menakutkan aku. ape saje. asalkan aku takut. huhu

5 words i say a lot
-cesssss
-arasso!
-haihhh..
-ngantokkkk!!
-lapooo!!

5 valuables in my life
-5 tak cukup. sbb byk sgt. antaranya family, kengkawan dan kenangan. huhuhu~

5 of my first times
-aku yg 1st dikandung ibuku..=)
-1st time duk hostel masa form 5
-1st time bwk motor mase darjah 5
-1st time drive kete masa umur 22 tahun. huhu
-1st time g oversea umo 22tahun. indon je. hehehe

lastly, sape2 yang nak wat tag ni, wat la. tiada paksaan. hehehe.

p/s encek minemixs, time kasih tag saya. lenkali tag la lagi. hehehe..=)

No comments: