Let Me Help YOU!!

Tuesday, May 19, 2009

salahkah aku??!!

Tadi aku gi Kuantan Parade. Nak ambil gambar untuk buat passport. Biasalahkan orang yang sedang berperasaan normal akan tersenyum bila berhadapan dengan kamera. Dan tak terkecuali aku. Tapi masalahnya MEREKA gelakkan aku sambil berkata "mana ada orang senyum nampak gigi untuk letak kat passport!! Hahaha(gelak sebesar alam).."

Aku terpinga-pinga sambil cuba menegakkan benang yang separa basah. "Ye je korang ni. Apsal tak boleh senyum?" soal ku tak puas hati. Tapi tiada jawapan yang tepat dari MEREKA kerana mereka terus-terusan menggelakkan aku. Ada pula salah seorang dari MEREKA cakap macam ni "kalau tak silap aku imegresen reject kot gambar orang yang senyum".. Adeh terpana aku dengar. Waaaa. Mahal tu aku bayar. Ermmm RM13.00. Okay2 mungkin tak mahal bagi mereka yang berkemampuan. Tapi bagi aku boleh buat beli makanan 2 hari tu. Tak pun KFC snack plate plus cheesy wedges babe!!

Aduhai, tak sangka pula masih ada lagi benda-benda pengetahuan am yang macam tu aku tak tahu. Actually tak ambil tahu. Hehehe. Nak buat macam mana ni?!




ehh. aku dah semakin tembam la.. ke sebab aku senyum nampk gigi?? hehehe...

p/s malang betul nasib aku. Dah lah tudung aku senget lak tu... Waaaa..stressss.. Ade sape2 nak belanja aku wat gambar passport lagi sekali.. plsss(muka merayu tahap nak nangis dengan mata yang bersinar-sinar)..xde? okay forget it!!

salahkah aku tersengih time amik gambar passport!!!

16 comments:

PinKtEddYLurVeR said...

nak amik pic cun x? rm 10 jek.. siap bg cd lg.. g la kat jaya gading.. kedai kodak lau x salah aku.. tetibe lak aku jdik promoter ni nape.. xde gaji lak 2.. adess...

miss yee said...

ok jer la anum gmbo ko..
klo mcm aku ni lg la..
xreti nk tgkp gmbo..huhuhu
gmbo senyum sronok skit nk tgk.. :)

sihasu87 said...

pinkteddylurver:
ade eh?cesss aku kena tipu r neh...ade ke rm13.. ko mmg la promoter terbaik...lg baik kalo ko blnja aku skali...hehehe..

miss yee:
ade gak org yg ckp ok..hehehe eleh ko pun sama gak...lg cemoy...fotogedik gitu...hehehe

sihasu87 said...

adeh typing error.. bukn cemoy ye puan ita tp comey...segala kesulitan harap dimaafkan.. =)

saya said...

pheewwiiitt comey gmbar paspot ye.. hikhikhik... nak amek gmbor gini gak ah lenkali.. hikhikhik

sihasu87 said...

haaa...ni salh 1 dr anasir2 jahat yg suke memerli aku dan sama pendapat nya seperti MEREKA...hahaha

jura said...

pewwwiiittttt...

sihasu87 said...

(blushing) hahaha...
blah la ko ju...
huhuhu...

jura said...

ok2..ak blah lu..caucincau..
tp,b4 tu,izinkan ak copy gmbr mg...
nk letak kat desktop...blh?

sihasu87 said...

wahaha...
adakah itu 1 penghinaan??!
hehehe...
amik la ju...
touch-up skit ye b4 ltak kt desktop...
mna la tau temu jdoh kt desktop mg ke,...
wahahaha...

mYsteRi0us said...

phewitt.. wit.witt..

leh kenal..
haha

sape yg ketawe kan k0 tu??
kehkehkeh..

mintak sign sket..
(nasal sound gaye yejin)

sihasu87 said...

cettt...tnya lak...
tepok dada tnya la selera ko...
hahahaha...
o0o0 da pndai ye nk wt nasal sound kt sini...
haahahaha...

mYsteRi0us said...

hahhaha..
weh..
esement power dh siap?

sihasu87 said...

mesti laaaa...
blom..
hehehe...
nani nk kerah ipah mlm ni...
kita nnt kn...
huhuhu...

jura said...

bkn penghinaan num...
sekadar hiasan d desktopku..
mane tau jd sumber ilham

sihasu87 said...

baik la puan ju...
amik lah pic tu n tampal la di desktop anda...
jdkn lah ia ilham mu...
jgn ko mandrem aku guna pic tu sudah...
hahahha...