Let Me Help YOU!!

Sunday, May 17, 2009

..tag #05..

Nama Timangan:
~along
~anum
~sihasu

Anda seorang yang:
~muslimah
~ordinary girl
~masih bujang..hahaha
~student yang kantoi emt dan subjek2 berkaitan dengan power

Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa:
family - family firstl la beb..
kawan2-sbb diorg la yg wt aku gelak, wt aku kcik ati n wt aku marah pastu diorang gak yg pujuk..wahaha

Lagu Kesukaan Sekarang:
iman adalah mutiara-raihan
demi cinta suci-UNIC
Asma Ul Husna

Benda wajib dalam handbag:
~identification card (penting wooo muka da cm mat saleh nnt polis ingt aku PATI..hak3)
~ATM card (mana tau xckup duit ke..hehehe)
~kad matrik (nant pak guard tahan)
~duittttt...pulusss...sennn.. =)

Kali terakhir nangis:
semalam..

Tag ramai-ramai rakan kamu:
5 org pertama yang view blog aku sebaik sahaja aku post entry neh..wahaha xwat nnt naik kurap kt pipi..hehehe..

No comments: