Let Me Help YOU!!

Saturday, May 16, 2009

.:untitle #03:.

bahagia.. camne ek rase bahagia tu? best ke? aku absolutely sure sume orang atas dunia ni yang normal akal fikirannya nak kan kebahagiaan. dan oleh kerana aku juga manusia yang normal akal fikirannya, aku juga tak terkecuali nak kan kebahagiaan tu.

TAPI!!

bak kata big bang dalam video clip diorang tajuk Lies, LOVE IS PAIN. betol! aku stuju kot. hehehe. untuk mencapai kemanisan bercinta dan kebahagiaan tu banyak menda yang kita kena lalui. 'menda' yang aku maksudkan tu ade banyak jenis. ade yang best. ade yang menyakitkan. ade yang memenatkan. tapi tu lah. susah nak explain.

kekadang tu kan bila kita tengok someone tu senyum semanis gula, belum tentu hatinya senada dengan senyuman dia tu. hah!!! susah nak predict manusia ni. cmtu gak dengan common sentence yang org slalu ckp 'mulut cakap lain, tp hati lain' tak pun yang ni 'mulut cakap lain tapi wat lain'. bunyi leih kurang tapi maksud berbeza. andai aku blh bace isi hati orang. haih!

No comments: