Let Me Help YOU!!

Saturday, March 19, 2011

timah tunang~

tahun ni umo aku dah bertambah jd 24. walaupun belum masuk pun lagi 24, kalo isi borang SPA or etc, kena gak tulis 24. no choice kn. hehehe. berbalik pada tajuk utama kita, bila umo dah semakin meningkat semakin ramai lah yang nak amik berat. contohnye:

-bila nak kawen?
-dah ade calon?
-risau la tgk along ni, calon pun xde lg.

yaaaa, itu dia. 3 contoh yang amat la wat hati aku rase sayu kalo ade yang tanya. hehe. tak ada la sayu sangat tapi macam rase tak best.

kalian-kalian yang bertanya, bukan pinta ku jadi begini. sama-sama lah kita nantikan bila dan saat itu tiba. segala nye urusan yang Maha Esa. aku xde sekelumit kuasa pun untuk menentukan. hanya mampu berdoa dan berusaha je. usaha? entah la yek. aku pun tak pasti usaha yang bagaimana harus aku lakukan. berusaha berdoa hari-hari tu kira usaha la gak kn. i guess la~

namun jauh di sudut hati ni rase gembira saat di saat kawan2 melangsungkan majlis tunang dan perkahwinan. tahniah kalian. semoga kalian berbahagia dengan pasangan masing hingga nafas yang terakhir. semoga juga kalian dapat menempuh segala dugaan bersama-sama. aminnnn. mudah-mudahan.

time timah tunang...tahniah beb~