Let Me Help YOU!!

Tuesday, March 1, 2011

lalala~

derita dijiwa semakin bermaharajalela. ape la msalahnya aku ni tapi aku pun aku pasti. banyak sangat menda yang aku nak fikir. sampai aku pun tak pasti yang mana harus di beri keutamaan. ingatan aku pun dah xbape kuat sgt. byk sgt mnde utk difikir sampai byk jugak menda yang tersingkir dr kotak memori aku yang saiz nye xdela besar mana. hehehe.

tapi memori itu masih juga kukuh dalam ni. hish makan sapce tul. byk lak tu. kalo blh aku singkir or delete sure byk tmpt kosong untuk ingt mnda lain. hehehe.

aku ade plan untuk buln ni. aku harap2 lah berhasil. banyak gak aku melaburkn wang ringgi. tapi takut gak aku yang kalah pada hawa nafsu yang tak tentu pasal ni. Al-maklumlah iman senipis kulit bawang. hahah.

naluri seorang pompuan aku ase sume sama. aku pompuan so ak terlepas dr berkeinginan seperi itu. normal ok. hehehe.

cukup untuk setakat ni. kalo ade respon yang baik, aku post lg. kalo ade yang bace ni lg doakan aku berjaya ye...time kasih in advance...hehe

3 comments:

NichKhun said...

anom !!! idop mesti diteruskan.. sayang anom !! muah baby.. hahahaahahahah

mYsteRi0us said...

h0ho. lame nk muncul next entry..
bulan february tkda langsung.
haha

joyah sepot said...

nik & myterious:

thanks guys for ur concern...really appreciate it...luv u....hehehe