Let Me Help YOU!!

Tuesday, January 1, 2013

salah silap


Hari ni teman mak aku g beli barang sekolah untuk adik2 aku. So atas cdgn ibu tercinta menuju la kami ke sebuah pusat membeli belah yang agak bersepah di seluruh Malaysia ni. Then, diorang sebok pilih2 ape yang patut, aku pun buat jugak la ape yang patut.
Sebenarnye aku tengaj ushar2 oven nk buat kuih. Bila tengok harga cm tak ckup lg. Jadi aku beli la mixer. Sblm beli tu compare harge dlu. Ade 2 jenis, Philip n Panasonic. Dua2 pun blh tahan kualitinye. Tapi bila tgk harga, jenama Philip cam lagi murah rm20 dr jenama Panasonic.
Menujulah aku terkedek2 ke kaunter pembayaran. Skali cashier scan RM99.99. Aku cam terkejut kot. Aik tadi tgk mcm RM79.99. Tak puas hati ni, aku terus balik tempat mixer tu and tgk harga. Sah aku xslh pndg RM79.99. Siap snap lg youuu..hehehe. sila refer gambar di bwh.


So bila tunjuk kat pekerja kat situ, diorg trus r kelam kabut tukar harga ape sume. N Alhamdulillah aku dpt refund blik another RM20.=]
So, moral of the story, tlg la cek harga brg yg anda tgk and yg dia punch. Memang la macam leceh sikit. Tapi mungkin berbaloi untuk anda. Kate la ade beza smpai RM50. Dan kita trus byar n jln. Haaaa xke rugi tu. Unless you guys memang xkesah nk byr lebih laaa. Hehehehe~
For record, dah 2 kali aku lalui perkara yg sama dan ditempat yang sama. >.<
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: