Let Me Help YOU!!

Sunday, January 6, 2013

Tuah in Action!! part1

saya ade seekor kucing yang dinamakan Tuah. kenapa nama Tuah? tu kenalah tanya kat abah aku. Masa adik aku amik kucing ni dari kawan dia, terus je abah aku panggil dia Tuah. Mase dia kecik-kecik memang la comel je mamat sekor ni. Ish geram laaaa.

ni mase mula-mula amik dia. cute sangat. tapi dia sangat takut dgn orang maklumlah kt tmpat baru. 

dia memang kejenye tido  memanjang. arghhhh comelnyeee!!

mula nak bermain dah tu. hihihi lagi comel!!

ni buat muka kesian. mentang-mentang la ko comel kn. *gerammm

yang ni memang ROCK!!!!  *gambar terpaksa diedit. hehehe~

tapi sekarang tuah dah dewasa. dah pandai nak mengawan berkawan. Dan dia menjadi rebutan kucing-kucing jiran aku. yeke? aku rase laaa~ hahaha.

Insyallah nanti aku upload gmbo bila dah dewasa plak. hehehehe~

No comments: