Let Me Help YOU!!

Monday, February 2, 2009

kau sahabat kau teman

Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mngenangkan
Kau sahabatku kau teman sejati

Tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti
Senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami
Memori indah kita bersama terus bersemadi
Kau sahabatku kau teman sejati

Sudah ditakdirkan kau pergi dulu
Di saat kau masih diperlukan
Tuhan lebih menyayangi dirimu
Ku pasrah diatas kehendak yang Esa

Ya Allah,tempatkannya di tempat yang mulia
Tempat yang kau janjikan nikmat untuk hamba Mu
Sahabatku akan ku teruskan perjuangan ini
Walau ku tahu kau tiada di sisi

Perjuangan kita masih jauh beribu batu
Selagi roh masih di jasad hidup diteruskan
Sedih rasa hati ini mengenangkan dikau
Bagai semalam kau bersama kami

Moga amanlah dan bahagia dikau di sana
Setangkai doa juga Fatehah terus kukirimkan
Moga di sana kau bersama para solehin
Ku sahabatku kau teman sejati



saat ini tiada apa yang dapat ku lakukan selain mengalirkan air mata ini. aku harus kuat untuk kawan-kawanku. saban malam aku meratapi pemergian mu. abah cakap "along, kalau nangis tak apa, tapi jangan meraung. kesian arwah". dan aku masih terus menangis.

Ya ALLAH. bantulah hamba Mu yang lemah lagi hina ini. aku tiada daya menghadapi semua ini tanpa kekuatan dari-Mu Ya ALLAH. Kau ampunilah dosa-dosa sahabat ku Yasmin bte Che Razali. Kau tempatkan lah dia dikalangan orang-orang yang beriman. Aminnn...

9 comments:

jura said...

rindunye kat die...

sihasu87 said...

aku jua...
tp sudah janji-Nya...
hmmm...

mYsteRi0us said...

al fatihah..

windu dia gak..

kite kene same2 kuat..

redha ngn pe yg dh blaku..

mm


p/s: anum, salah eja 'hamba' tu.. k0 wat 'hambu'..

noya said...

saba ye kwan2..

sihasu87 said...

ye...
kita kena kuat...
kita kena lalui hdup ni tanpa dia..
we hve to...
no choice...
masa kita juga akn tiba..
hmmm...

bel said...

doakan die aman dan tenang di 'sane'..

sihasu87 said...

yee...
sbb tu je yg kita mampu...

AVGC said...

aduh...s.d.i.h...tgk gmbar nih....

sihasu87 said...

hmmm...
akk pun sdih gak...
sgt2...