Let Me Help YOU!!

Sunday, January 3, 2010

dua ribu sepuloh~

my first entry for 2010. so far tak ada ape yang beza. hehehe. aku masih seperti dulu. sama saiz dan sama rupa. tak ada duit nk wt surgery cm deasung or hyori. wahaha. ape aku merepek ni. ok2. abaikan.

sana sini kebanyakn blogger memberi ucapan tahun baru or bercerita tentang azam mereka. tapi tidak pada aku. sebab mase thun baru aritu xjmpe internet. wahahahaha. ni bru menempel kt umh kawan aku menagih sedikit wi-fi beliau. sadis kan?

esok. esok adalah permulaan hari praktikal bagi budak2 kelas aku yang praktikal esok la. aku lusa. sebab company tu suh datang lusa. hehehehe. budak sekolah pun da stat. hbs lenguh jari jemari ku menulis nama kt buku adik2 aku. haih aku dulu tulis sendiri tau. hehehe. actually skrg ni aku tgh nebes ni. nk praktikal. kalo supervisor company spoting best r. kalo yang mcm haram habislah aku. jiwa kacau weh. huhuhu. abaikan. hadapi lah dengan senyuman. what will be, will be.

2009 dah berlalu dengan infiniti kenangan. semua nya bermakna bagi aku. yang boleh mendewasakan aku. aku pun harap gak yang aku lebih matang lps ni. matang dalam segala hal. berat tu. hmm aku cuba.

oleh kerana aku kt umah member aku ni, aku just blh tulis ape yang terlintas kat kepala hotak aku ni je. hehehe. so its come to end. aku pun nak wish smoga azam korang yg 2010 ni tercapai. kalo yg 2009 blom tercapai xpe jgn risau. bwk je kt 2010. then 2010 pnya azam xyah pk dah. hahhaha.

untuk mereka yang bernama azam. mesti korang ase bertuah kn. glamor jap time awl2 thun ni. hehehe. ngarut.

No comments: