Let Me Help YOU!!

Thursday, January 28, 2010

unknown title

akhirnya aku dapat gak menaip sambil mencurahkan karut marut yang bermain dalam fikiran aku ni. entri lepas aku paste je. hehehe.

sedihkan lagu tu. tak tau ape salah orang tu tetiba je sang kekasih mengucapkan selamat tinggal. what the... at least bgla tau sebab musabab nya. tak delah kawan tu terpinga-pinga. dan maybe org tu blh betolkan kesilapan yang dia tak perasan.

TAPI, kalo alasannya sebab da ada kekasih lain cmne? ape yg sepatutnya kita wat?hmmm. susah nk cakap kn. orang kata cinta tu xleh nak dipaksa2. nanti jadi tak ikhlas. nikmat bercinta pun xrase. haih~

malaslah aku nak pikir menda ni. makin aku pikir makin sakit otak aku. tapi kalo la aku betul2 tau kisah sebenarnya blh lah aku wat keputusan yg sewajar nye. hmm yeke? blh ke aku wat keputusan cmtu? aku kn senang nak beralah aku dengan dia tu. biarlah dia wat ape pun, aku tetap macam ni gak. aku tak tau la nape aku jadi cmni. bodoh nya rase. malu dengan dengan diri sendiri sebab aku sendiri gagal nak jaga perasaan sendiri dan biarkan orang lain menyakitkan perasaan aku tu. useless nye rase. waaaaaaaaaaa.

nak nangis. da nangis. pleasa someone ade lah kt sini bersama aku. tak delah aku nak nangis sorang2. hmmmm. kata orang sendiri buat sendiri tanggung la. betul gak. aku yang cari pasal. tanggung la sendiri. jgn nk susahkn orang lain lak.

pape lah. hmmm~

No comments: