Let Me Help YOU!!

Saturday, January 30, 2010

A t T e N S i o N

Assalamualaikum & salam sejahtera..

saya selaku tuan punya blog ingin membuat sedikit pengumuman. pengumuman ini kepada meraka yang perasan atau pun yg tak perasan langsung tentang sedikit perubahan yang telah dibuat kat blog ni.

dulu blog ni dikenali sebagai sihasu87.blogspot.com , kini tidak lagi. hehehe. nama baru blog ini ialah joyahsepot.blogspot.com . kenapa nama tu? aku pun xtau kenapa. hahaha. aku ase nama yg bru ni better kot sebab yg lama tu cm menggambarkan sangat tu blog aku pada sesapa yang kenal tau siapa itu sihasu lah (yang tak kenal tu jgn wt muka pelik. hehehehe). jadi segala teknik penyamaran yg aku lakukan tak berkesan langsung. hahaha.

tu je utk kali ini. hehehe. semoga anda semua tidak membuat sebarang bantahan terhadap pertukaran nama blog ni. kalo ade yg bantah pun aku peduli ape. wahahaha.

sekian, terima kasih... =)

No comments: