Let Me Help YOU!!

Thursday, March 18, 2010

yang mana satu?!!

sekarang aku tengah praktikal. pihak industri ada tanya masa offer dulu 'nak tak kalau extend sampai bulan 6' aku yang tengah teruja masa tu terus 'okay'. dan sekarang bulan 6 ni banyak sangat event yg melibatkan aku, masa depan aku, keluarga ku dan kawan ku.

6/6: tauliah SUKSIS (its my future. mana lah tau boleh jadi polis kn..peng..peng..)

12/6 : kawan aku naik pelamin (bila la turn aku lak..hehe)


14/6
: (sepupu aku yang kira sangat kamcing dengan aku lak naik pelamin..)

latihan industri aku lak 18/6 baru habis.


homaigod. macam mana ye? mana yang lebih penting. aku sedang terselit, terhimpit dan terkepit.




gambar di atas tak ada kaitan dengan entri ni. cumanya beliau sangat cantik. ye memang sangat cantik. 'puan aish, blh pnjam muka? nak g ngorat brader ensem jap'. huhuhu

No comments: