Let Me Help YOU!!

Saturday, March 20, 2010

meraban #01

kesejukkan menggigit tubuh ku. nasib baik tak sakit sebabnya si 'kesejukkan' tu tak de gigi. hehehehe. tapi sejuk la. aku tarik selimut. seronok. tapi tetiba ade suara yang terngiang-ngiang kat telinga 'orang yang susah bangun tido di pagi hari tu sebab syaitan dah selimut org tu dengan kulit babi' terloncat aku. tu lah yang selalu ayah aku cakap kalau nak kejut aku n adik aku time kecik2 dulu. ingat beb sampai sekarang. tak sanggup aku nak berselimut dengan kulit itu. jadi anda juga perlu bangun ye. jgn tidur lagi. hehehe

finally, Alhamdulillah, kamu mula mengerti segala yang berlaku. harap2 kamu berpegang pada janji. belajar rajin2 ye. nanti boleh masuk u. i love u..


4 ketul adik2 ku yang sengal. dan aku akak mereka yang stylo, cool n best. hehehe

No comments: