Let Me Help YOU!!

Saturday, February 18, 2012

cleaner

kenape ye manusia ni suka sangat ambil jalan mudah bila melakukan sesuatu. antaranya they just drop the shit in one corner and let others to clean it. ohhh adilkah dunia ini?? actually dunia tak ada kena mengena dengan adil atau tidak. yang tak adil tu adalah manusia tu sendiri.

banyak dah manusia yang aku jumpa yang suka sangat nak menyuruh orang lain membersihkan tahi mereka. senangkan hidup ni? tapi tak apalah selagi aku mampu aku buat. dan selagi termampu aku bersihkan tahi aku sendri tanpa meminta bantuan sesiapan pun untuk menjalankan proses pembersihan itu..


sekian~










euwwww~

2 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

sebab dalam otak dorang pk.."cleaner kan ade.."

joyah sepot said...

otak nk kene servis tu..major servis...hehehe