Let Me Help YOU!!

Wednesday, February 22, 2012

aku tak mampu..

di usia yang hampir menjangkau 2 series setengah ni, aku lalui dengan penuh ketabahan. tabah ke aku? boleh la sikit2. dalam mengharungi rintangan dari kiri, kanan, atas, bawah, depan mahupun belakang aku harus face it. bak kate orang putih lah.

teringat zaman2 dolu. heheh zaman xde mslh seberat ini. zaman xyah pk pasl hutang piutang. zaman pakai lampin pakai buang. indah bukan. we just need to sit and relax. someone yang dikasihi akn datang dan tukarkn utk kita. indahnya hidup disayangi seperti itu. huhu.

namun masa berlalu dengan pantas. meninggalkan aku lalai dan terumbang ambing begitu saje. 1 saat pun xde yang menunggu. terus berputar dan terus berlalu. dan hingga ke saat ini baru aku sedar. aku dah tua. ralat rase. tapi mengeluh pun tak guna. hadapilah dengan senyuman yang semanis mungkin.

dulu aku pernah terpk perkara ni. aku takut dan cuba untuk mengelak tanpa berdoa. ye itu silap aku. dan saat ini ia semakin hampir pada ku.

Ya Allah,
aku tak mampu hadapi ini,
aku tak mampu nak menepis,
aku sedar siapalah aku,
aku pasrah ats segalanya...

No comments: