Let Me Help YOU!!

Monday, February 27, 2012

SKANDAL

seseorang1: tu scandal aku..ensem x?
seseorang2: habis tunang ko?
seseorang1: tunang lain..skandal lain..
seseorang2: ko biar betol..nnt kalo kantoi cmne?
seseorang1: pandai mkn pandai simpan la..

aku: @#$%^&*&E$#$%^#$%

kenapalah ade jugak golongan2 manusia yang suke nak berskandal ni. mereka2 ni tak fikir ke kot kalo hubby diorang sendri buat mende yang sama. ataupun kalo ade seorng perempuan yang lain berskandal dengan bapak dia sendiri.

aku kadang2 dah naik muak dan jelak dengar kisah pasl skandal ni. yang bercerita plak muka seriak mungkin tanda kebanggan yang dicapai mengalah kan orang yang dah tamat PHD.

wahai mereka2 yang mengamalkan hidup berskandal ni, bawak2 la muhasabah diri. bukan apa, memang lah korang akan cakap "alah nnt aku taubatlah" tapi nanti tu bila?one more thing, korang kene ingat hari korang buat kat pasangan korang, esok lusa lepas korang bertaubat, korang plak kena balik dengan pasangan korang tu. amacam? ade beran.

aku pun bukan la bagus sangat sekadar mengingatkan je sambil2 tu ingatkan diri sendiri gak. hopefully mereka2 ni sedarlah bahawasanya berskandal tu salah same sekali. hmmm~~

No comments: