Let Me Help YOU!!

Saturday, November 1, 2008

kejadian yang mem'blushing' kan aku!!!

7.14pm:
ipah jemput pergi majlis bacaan yaasin

9.00pm:
aku kecik hati dengan echa sebab outing tak bagitau. stock pen tak de. final just around
the corner. (wat muke rilex tp tertekan)

10.45pm:
dayah tanya "num ko tak gi yaasin mlm ni?" sbnrnya dia tersasul tp aku xprasan.
dayah lega (dayah baru ngaku tadi)

10.50pm:
dayah solat isyak. aku mintak izin main game kat laptop dia, dia izinkan. tp pastu dia ckp "num, jap2.." smbil berlari anak ke arah laptop nya. manakala aku yang lagi 2-3 tapak nak sampai kat laptop dia turut berlari, mana la tau ade barang baik kt laptop dia..hehe tapi malangnya adapter laptop nya tercabut, dan waktu tu laptop nya yang tak de bateri terus gelap..aku hampa..tapi dayah gelak2...

11.10pm:
bergegas ke tempat kejadian(majlis bacaan yaasin). aku masuk ade 2-3 ketul da sampai. aku bersama dayah dan ita.

11.20pm:
masih menunggu mereka2 yang belum sampai. sabar

11.30pm:
sabar lagi...

11.40pm:
malas tunggu dah. mulakan majlis. fatin conduct.

11.59pm:
Alhamdulillah suma setel. tuang2 air oren dan strawberi yang memang da ade kt situ. dalam hati ku puji budak2 ni a.k.a classmate aku la. "bagus gak budak2 ni. siap buat air" dalam hati.

12.02am:
echa kuar, ipah kuar, nani pun nak kuar gak..malas layan...ingat nak kuar gak tp malas

12.05am:
ade orang tolak pintu pastu wat masuk kek ade lilin2..ipah tutup lampu..aku? masih dalam keadaan confius.. byk stdy control agk nya.. diorang nyanyi lagu birthday..pastu aku cam 1 nama yg aku kenal, yang sinonim dengan aku...'ANUM' nama aku? aku dengar lagi. "happy birthday to ANUM". bru aku mula tersengih blushing2 gitu. masih ade yang ingat rupenya.

12.11am :
makan2..minum2..amik2 gambar..

12.40am:
mereka dengki aku. sapu icing cake kt muka. habis tudung. tp aku biarkan aje. sebab aku rase bahagia walaupun aku cam nak tampar2 orang yang sapu kt kening aku. bukan ape takut pertumbuhan kening aku semakin terbantut.hehehe

12.55am:
orang beransur pulang. kemas2 sikit.

01.20am:
majlis bersurai

mastermind: echa
konco2 nya: ipah, nani, yasmin, fatin, rumet2 ku(nik,dayah n ita), yen pun.
pengikutnya:mereka2 yang ade kt tempat kejadian...

time kasih sgt2. hampir menitis air jernih di tubir mataku ini (air idung pun tp sempat cover). masih ade yang ingat kat aku time2 getir nak ngadap buku neh..aku sayang korangggg... time kasih...

4 comments:

mYsteRi0us said...

h a h a h a h a h a h a h a h a ! ! !
(gelak_eviL)

sihasu87 said...

meriah nye ko gelak...
hehehe...
study2...

eilah said...

hua hua hua
hahahahahhaha

erk..alhamdulilah kenyang

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.