Let Me Help YOU!!

Monday, November 3, 2008

...biar malu asal bergayeeee...

masa kejadian: semalam a.k.a pagi tadi la around 2.30 a.m....

tempat kejadian: bilik sebelah surau

kejadian: aku syok sendiri

keterangan pesalah a.k.a AKU:

malam yang sunyi. kepala agak berat(banyak ilmu kot). time tu baru lepas belajar Bode Plot, Root Locus, Nyquist, Phase Lag dan banyak lagi. tidak terlupa aku juga baru belajar sesuatu yang baru. hmmm....

bukan aku je, mereka jugeee...

mereka:
  • echa(captain)
  • eilah(orang suruhan captain)
  • iffah
  • fatin
  • jujue
yang tak ada jawatan tu sume pengikut. hahaha

berbalik pada keterangan tadi,

setelah aku rase agak bergaya lukiasan2 bode plot, nyquist aku yang berpusing-pusing tu, aku pun kemas2 barang a.k.a khazanah turun temurun ku seperti nota2 dr kak luqluq, soklan2 past year dari kak luqluq, dan semua yang dari kak luqluq (nampak nye disini kak luqluq adalah sponsor terbesar apda arini). selesai berkemas aku 'tubik' dari surau tempat kami belajar td.

keadaan aku:
  • beg kale kuning ade merah2 skit tersangkut di bahu
  • tangan sebelah kanan ade laptop dan fail kertas2 control
  • tangan kiri aku pegang bantal kegemaranku
  • keadaan muka..hmmm cmne ye nak explain...bg conclusion je la..kalo ade sape2 yang terserempak dengan aku waktu tu pasti...aku memg pasti mereka akan lari bertempiaran sebab ingat aku neh makhluk tuhan paling seksi...ehhh bukan2...sebab keadaan aku yang berserabai cm drug addict yang 'comel'..so diorang takut la tengok aku cam Nauzubillah. ish jangan wat muka confius boleh tak... tak paham sudah...

aku teruskan perjalanan. tak sampai 10 tapak aku nampak selipar ala2 rumet aku, nik(bukan nama sebenar sebab nama sebenar dia kalo tulis kat sini tak muat, sebab panjang sangat..hehehe) aku pun jerit nama dia kat depan 'tempat kejadian'(sila rujuk diatas) "nikkkkkk" nada kuat...

no response...

rase aku mungkin diorang tak dengar.. so aku ketuk pintu bilik tersebut dan terus bukak pintu tersebut..

keadaan senyap..

orang dalam tu semua tengok aku tercengang-cengang..

mata aku melilau cari nik...

nik tak ade...

hmmm...aku senyum kat mereka sambil berkata "sori salah bilik" terus aku tutup pintu da blah sambil tersengih-sengih dan akhirnya gelak batak sorang2 sampai aku turun tangga. tengah syok gelak2 ni ade sorang budak pompuan tengok aku pastu dia terus lari. kan aku da cakap keadaan aku memang menakutkan..

ahh peduli ape aku..

sampai bilik aku tengok nik da terdampar atas katil. aku senyum. maluuuu kat budak bilik tu yang sememang nye kenal aku. hmmm agaknye laaa.

aku g kat cermin...aku terkejut...hmm memang menakutkan..sian budak tadi

moral of the story:-
  • bukan nik je yang pakai selipar cam tu sbb baru aku perasan kt aras aku je ade lbh 5 orang yang seliparnye sama dengan nik.hahaa
  • sebelum gi mana perkemaskan diri anda kerana mungkin keadaan 'aku' seperti cerita di atas tu boleh memberi impak yang besar kepada pesakit2 jantung and etc.

7 comments:

mYsteRi0us said...

haha... lawak2..
tp nape ak yg jd captain tu?
tu ak kurg fhm..

eilah said...

weh..ak plak jd suruhan captain..
aiseh..anum ape yg mu blajo tu???
ish ish ish

Anonymous said...

cikgu sekolah rendah aku ajar aku perkataan lukisan dgn ejaan L.U.K.I.S.A.N ... hahahha bukan lukiasan..

sihasu87 said...

hehehe...
sebb ko adalah distributor...
hak3...
yg lain sume copy n paste...
huahahaha...

sihasu87 said...

eilah: hahaha...ade r...ko kan vice captain xknko xtau...hehehe

anonymous: hahaha typing error la ipah syg oiiii...hehehe

Anonymous said...

hahaha sian anom.. keh3

Anonymous said...

rse nk tergelak tp xle2..
sian kt anum..hehehe