Let Me Help YOU!!

Friday, January 2, 2009

..tag #01..

yeeehhhaaaa!!!! Puan Fadhilah sudah meng'tag' kan diriku, terpaksa la meng'post'kan entry aku yang ke-20 hari ini. Mari kita teruskan...

5 Fakta tentang diri

-seorang wanita tulen bukan gedik
-seorang yang pemarah
-seorang yang pemaaf (easily to forgive but hardly to forget..yeah!!!)
-seorang yang kelakar..kott..
-berbakat untuk meniru gaya orang bercakap. agaknya laaaa..

5 perkara menakutkan dalam dunia

-mati tanpa sempat bertaubat.. nauzubillah...
-lalai sepanjang hayat
-kehilangan orang yang tersayang
-lintas jalanraya.. trauma!!
-sssssssnake.. ular.. gerunnn!!!


5 lagu buat masa sekarang

-cuba- faizal tahir
-i will survive -gloria gayner
-i don't love you -my chemical romance
-tapi bukan aku -kerispatih
-banyaknye D dalam slip result aku -myself..:)


5 perkara yang selalu disebut

-elaun suksis aku.. huwaaaaaaaaa
-ptptn.. lembap nak mam***
-PSM.. arghhh its killng me
-result sem lepas.. macam result budak tadika amik periksa degree
-diaaa.. (sebut dalam hati.. kalau kuat2 nanti diorang marah saya)


5 perkara yang amat bernilai

-my family of coz..
-Islam
-my dignity.. hmmm
-laptop buruk ku
-handphone buruk ku (nanti senang nak amik pic orang tidur dalam kelas..hehe)


5 perkara pertama kali dalam hidup ku

-surprise bithday party oleh calssmate- 1 nov 2007
-sepanjang ada blog ni, 1st time kena tag
-tahun 2000, 1st time aku tampar lelaki. tak sengaja. ok aku sengaja. kerana mulut pipi binasa
-dapat anugerah yang tak disangka2 -22 nov 2008
-pertama kali melihat ciptaan Allah -1 nov 1987 .. tapi tak ingat ape yang mula2 aku tgk.. doktor kot..


5 orang yang nak di tag

-yen (rumate echa)
-farra (x-classmate aku time form 4 n 5)
-nik (rumate ku)
-syadi (budak suksis)
-no one... hehehe xtau nak tag sape lagi..

so sape2 yang kena tag tu, reti2 la ye... hehehe

No comments: