Let Me Help YOU!!

Friday, October 9, 2009

#&*$%@!#$%^&#$$@

well gud night. hehe. dah lewat malam ni. tapi aku still duk terhegeh-hegeh menaip. sekarang ni rasa sayu je. sebab ape? banyak sebab. banyak sangat. haish.

ada orang cakap satu perhubungan tu ibarat macam ikatan kimia a.k.a chemistry bond. bila dah terlalu rapat dia akan saling menolak. betol ke? mungkin betol. semua yang terjadi mesti ade reason. mesti ade. wajib ade.

boleh tak kalau aku nak lari dari sume ni. lari dan terus lari. tapi sampai bila aku nak lari. kenapa aku kena hadapi sume ni. sekarang ni aku rasa cam nak jerit kuat-kuat. sangat kuat. tapi tak boleh dah malam. nanti orang lain marah. boleh tak aku nak campak sume barang depan aku. tapi tak bolah sebab sume barang ni aku nak guna lagi. atau boleh tak aku nak tumbuk-tumbuk terajang-terajang punching beg. tapi tak boleh gak. sebab aku tak de mende tu. hm ade sape-sape nak blanja aku mende tu? argh geram nya aku. sangat geram. marah pun ade. dan lastly, yang aku mampu buat ialah sedut hingus, lap air mata denga lengan baju. tu jelah yang aku mampu. menda kecik je. ye mungkin menda kecik. aku akan rase down bila aku tau aku wat orang lain down. arghhhhhh!!!!!!!!!!!

ye. memang aku tak stabil sekarang ni. aku harap sangat aku boleh marah aku ni sampai betol2 reda. janganlah ade sape2 yang jadi mangsa aku esok. Ya Allah bantulah hamba Mu yang hina ini. aku lemah tanpa Mu Ya Allah.

kamu..
kalaulah kamu tahu apa yang jadi kat kitorang sekarang mesti kamu pun sedih gak..
aku sedih ni..
sangat2..
raya aritu baru aku jumpe kamu..
rindunya kat kamu..
rindu sangat2..
kamu nak tahu tak..
aku selalu wat orang sakit ati..
aku selalu wat orang kecik ati..
cmne ni..
aku tak suke cmni..
aku tak suke bila kita-kita ni jadi cmni..
k lah kamu..
aku nak baring sambil menangis sampai tertidur..
moga2 esok aku akan tenang..

Al-Fatihah~
semoga kamu tenang disana..
aminn..

No comments: