Let Me Help YOU!!

Friday, October 2, 2009

..jamuan mata..

aloohaaaa...

so far aku tengah kusut sebab byk masa yang aku korbankan dalam bus untuk tidur dan kekadang tidur dalam ketakutan bila pakcik bas bawak bas cam bawak roller coster. dan aku juga kusut bila jadual makan aku terganggu bila mana makanan di kampus pekan habis
dan bila sampai kampus kuantan aku perlu tunggu berjam-jam untuk makan lunch + dinner.

so tak yah banyak citer korang tgk la pic2 raye kat bwah ni ye. ade banyak lagi tapi tak sanggup nk tgu loading upload pic yang macam siput. hmm ade sape2 nak belanja berodben. hik hik hik. kalo rajin bg la komen sekerat dua. kalo malas tak yah komen. hehehe.



adik2 aku otw nk blik kampung..anin & anif.. (adik aku yang tak de dalam pic: anna n aziq a.k.a capang..=p)



anak2 pak teh aku yang comey2..hehehe sedang memujuk adiknya yg tkot bunyi mercun yang menggila pd mlm raye..bukan budak2 yang main..tp orang tua bangka..including me..wahahaha yang best nye sempat lak si akak nya posing bla aku snap..huhuhu


tgk mamat bju biru n tak bersongkok tu mkn..cam sebulan dah tak mkn..hahaha tu sepupu aku...best tau dia ni...sama baya dengan aku tp thun ni for the first time in mylife dia bg duit raye...ahaks..sbb tu aku ckp dia best..huk huk huk!


my sisterss..anin & ana..cantik kan mereka...


cucu2 perempuan nenek ku yg sangat la rajen..=p sian angah spupu ku yg bertudung pink itu xsempat 'siap'kan senyuman nya...hehehe


haaa..ni senyuman angah yang 'siap'..cantik kan mereka..


mereka yang siap awal di pagi dpt la msuk dlm pic ni..aku xde sbb wt keje kt dapur..so lmbt skit siap...hehehe


mereka ade persamaan..iaitu si bongsu..manja..ngada2..hehehe xde r...gurau je...jgn mrh ye pok su...ni pok su n adik aku yang bongsu..haziq..konon2 candid picture la ni..skali je xbpe nk jd..nape? sebab aku xde dlm pic ni...kalo aku ade sure jadi...hahaha



..sekian terima kasih..

2 comments:

ana said...

gamba yg last 2 agak sensored la..hehe

joyah sepot said...

ana:
oleh kerana pic tu menimbulkn kontroversi, aku da delete...
cmne la blh aku xprasan...
hhahaha...