Let Me Help YOU!!

Friday, October 26, 2012

..putus asa..

Susah aku nak lupakan apa yang berlaku sebelum ni. Eventhough aku tau apa yang aku buat tu tak membuahkan hasil, aku tetap nak cuba. Tetap nak ambil risiko. Risiko yang boleh meletakkan muka aku setaraf dengan tembok2 yang ada kat Malaysia ni. Hmm selalu gak aku kesian dengan diri sendiri, tapi aku masih buat jugak.

Kadang2 aku sendiri yang cari pasal mendera perasaan sendiri. Haih susah untuk aku describe what is exactly happen to me right now. Masa berlalu tapi aku rasa aku masih di takuk yang sama sedangkan orang lain sudah pun melangkah jauh meninggalkan aku.

Menangis adalah satu2nya cara yang boleh buat aku relieve. Sangat. Dan aku dapat rasakan sekarang bukan seperti dulu. Tiada yang mampu mendengar cerita yang sama berulang kali. Tiada tempat yang mampu menerima kesilapan yang sama. Dan aku sendiri masih melakukan kesilapan yang sama. Tiada yang memahami mengapa ini semua terjadi.

Hanya dalam doa kepada yang Maha Esa jualah tempat yang paling tepat utk aku mengadu nasib yang kuran baik ini. Aku selalu berdoa agar aku akan putus asa untuk membuat perkara sama berulang kali. Dan tak akan putus asa untuk terus mencuba perkara yang baru.

Benci bila orang tau ape yang aku rasakan sekarang~~

Nangis lagi... T.T

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: