Let Me Help YOU!!

Wednesday, October 22, 2008

adik ku yg terkantoi!!!

bulan pose bila aku tak ingat. yang aku ingat kisah adik aku yang terkantoi secara tidak bermaruah dengan bapak aku...ceritanya macam ni...

ibu aku feel something fishy la sebab adik aku ni asyik kuar msuk bilik air je. dah tu bila kuar je muka berseri2... ibu aku pun tanpa berlengah trus report kt abah aku yg sedang bace paper sambil control macho...control lapar sebenarnya...hehehe...

ibu: bang..bang..(ini bukan bunyi tembakan ye tetapi nama manja abah aku yg ibu aku panggil)

abah:yeeeee(nada control lapar)

ibu:sy nampak nabila(bukan nama sebenar) minum air kt bilik air...

jeng...jeng...jeng...

abah:eh awk ni...betol ke...panggil dia!!!

ibu:awk jgn marah dia..(nada risau mak aku sbb abah aku kalo marah eeee...seram)

abah mula tersedar..di bulan pose...cari pahala...sabarrrr...

abah:ok...i try...

selepas adik ku dipanggil...

abah: awk buat ape kt bilik air?

adikku:(buat muka pelik dan terdiam)..urusan peribadi...

abah:awak minum air ke?

adikku:takkkk...mana ade...xminum pun...memang xminum...(muka dia pucat...sangat)

abah:btol ke?(nada sedikit tinggi)

adikku:betolllll...sungguhhhh...

abah:bape kali awk minum?

adikku:4 kali...

kantoi....aku yang kecut perut di sudut ruang tamu sebentar tadi, terus berdekah tanpa mengira abah ku yg sedang mencerlung melihat adikku...tak boleh tahan...

No comments: