Let Me Help YOU!!

Monday, November 8, 2010

again!!

dalam keadaan yang agak kritikal seperti sekarang ni, aku bila2 masa je boleh berubah emosi. aku benci dengan diri aku yang tak mampu nak kawal emosi. senang2 je nak nangis. air mata cam xde nilai. memang xde nilai pun. hmmm~

dalam keadaan aku yang tak berapa nak stabil ni aku berusaha untuk tersenyum dengan ofismate, dengan pak guard tempat keje sampai ade sorang kawan aku cakap nampak sangat keplastikan aku dalam tersenyum. tapi aku tetap senyum. dengan harapan boleh menceriakan hari aku.

perkara yang buat aku rase sebak adalah bila:

-nampak kete myvi kelabu + purple
-no plat kete JLU
-lalu flyover nk masuk tebrau 1
-jalan menuju bukit saujana
-KTM kempas
-tengok org tgah dating

hahaha!


bodohnye ko ni anum oi. senang-senang je kena tipu. senang-senang je orang nak mainkan. naive nye ko ni. ptutye ko kena tanya diri kau nape orang nak ko. sebab dia memang btol2 nak ke? sebab dia nak isi masa lapang ke? sebab dia sian kat ko ke? sian? nape sian lak? sian la sebab xde sape nak kat ko. arghhhh!!!

tapikan. bukan susah sangat kn kalo dia terus terang je kalo dia tak nak. kan itu lbh berbahasa. aku tak paksa pun kau sayang & rindu aku. sumpah aku tak paksa. aku terima je kalau keputusan kau xnak teruskan hubungan ni. aku nak tau ape sebabnye jagi cmni. tp sampai sekarang aku dibiarkan tertanya-tanya cmni. saket weh. sangat saket. tapi tak pelah. aku harap nanti suatu hari, aku tau ape sebab nye.

hmmm~

No comments: