Let Me Help YOU!!

Saturday, November 13, 2010

berpikir

bila kita da stat keje ni, macam2 dah nak kena pk. mak ayh tak kan bagi duit belanja lg. malah kita yang seharusnye bagi kt mereka. sudah tiba masa nye membalas jasa mereka. mula2 dapat aku dah terencat dah. macam2 aku nak beli. huhuhu~

dah 4 kali gaji. tak leh dah nk meleweh ni. harus memikirkan masa depan. klo x kecundang la jwb nye. huhu. aku tgah berkira-kira ni sebenarnya. yang harus didulukan rumah or kete. dua2 pun penting. rumah sebab rumah sekarang ni agak sempit utk family aku yang agk besar. lgpun bgus gak kalo bli rumah, at least aset nnt utk mak ayh n family aku. kot2 la tuan rumah nk halau ke. sebab lama sgt duk menyewa kt umh dia. haha. kete lak, sebab bos aku slalu bising sbb aku balik awl. mana tak nye kalo aku blik awl je dia nampk. time aku balik lambat tak plak dia nampak. haih. hahaha blh plak cmtu. aku wt kje ikhlas tau. kalo ade keje aku stay la kalo xde keje wat ape aku nk melepak kt opis tu. bukan ade pakwe hensem pon. hahaha. ngek~

dia slalu ckp gini kat aku, 'buy one car la'..hehe tp aku senyum je. hahaha.

jd sekarang kena pk dah ni. rumah ke kete. kete ke umah. hmmm~

No comments: