Let Me Help YOU!!

Saturday, November 6, 2010

finally~

akhirnya semua selesai. saya dah dia sudah pun berakhir. rase cam baru je lg. tp tu la kan. xda jodoh. saya tak tahu ape yg blaku dgn diri sy lately. tak paham dgn diri sendiri. siyes. haih~

bila ingat balik, sy konon nye nk jadi kuat. maafkan sume kesalahan yg org buat kt sy, smpaikan sy tak sedar org cuba amik kesempatan atas niat murni sy tu. dan skrg sy juga masih mahu jd pemaaf walhal jauh di sudut hati sy meang tak boleh nak trima ape yang dia wat kat saya.

ape slh sy?nape dia wt gitu?seingat saya, saya memang xde wt slh dgn dia. tp xtau la kn. mungkin ada tapi sy sendiri xprasan. tapi biarlah. sy tgk dia ok je tanpa sy. sy je yang kurang ok disini. hahah sian ko num. slalu sgt bg chance org sakitkan hati sndri. hmm sy xtau dia nk wt gitu. kalo sy tau xde la sy bg hati sy kt dia kn..

hmm xtau dah nak ckp ape.

No comments: