Let Me Help YOU!!

Saturday, December 31, 2011

akhir 2011...

di hari terakhir sebelom melangkah ke tahun baru. azam tahun ni xtercapai lg. bukn tahun ni je tp dah 5 thun dah azam aku tu. masih tak xtercapai lagi. hehehe. ape azam nye? biarlah rahsia.

disebabkan 2011 bakal berakhir ape salahnye kita start citer pasl 2012 kn. aku cm dapat bayangkan ape yang terjadi thun depan. ape yang aku bayangkan adalah aku masih sendiri seperti thun ni. tapi aku xnkkkk..hehehe

jadi dengan itu aku msuk kan azam thun baru 2012 aku adalah nak kawen. boleh?? desperate sgt x? hehehe tu azam je kan. mende baik ape salahnye. lagipun umo dah meningkat 'remaja' ni. hahahah.

jadi pada sesapa yg bce ni, doakan sy ye. hahaha untuk azam yg masih lagi xtercpai tu aku msukkan gak lah, moga2 thun ni tercapai. hehehe.

No comments: