Let Me Help YOU!!

Saturday, August 7, 2010

..ini rasa ku..

tetiba hari ni jejari ku yang runcing ni macam laju je nak menaip. dengar tu runcing. okay. aku tipu. jejari yang tembam dan agak panjang kot. hehehe. okay teruskan cerita. malam ni aku rase macam meluah rase seperti dulu. lame dah tak meluah macam ni. rasenye last time aku wat mende tak senonoh ni time blajar dlu kot. haih~ rindu pula time kat u dulu. hehehe.

luahan rasa yang pertama:
hujung bulan 5 yang lalu aku merasai 1 perasaan indah. indah ke? bolehla. kalo sampai aku tersengih-sengih time sedang terlena tu kira cam indah la kan. aku bukan mimpi basah ye waktu itu. tapi senyuman itu secara semulajadi lahir dari bibir mungil ku. ye mungil. hahaha. hmm tapi tulah yang aku rase seperti itu. waktu tu aku rasa macam dihargai la sikit. harganye bape?tak ternilai weh. the beginning step tu memang dah berbunga-bunga la hati ku yang sememangnye penh dengan tetaman. huhuhu. lepas ni boleh panggil joyah sempit. haha. tp tak lama. 67 hari je. huhu tabah aku kire mende ni mase kt opis aritu. mungkin tak ada jodoh antara aku dan dia. maka dengan itu terputus lah ikatan yang belum pun kukuh terbina selama ini. tapi aku bersyukur juga. sebab walaupun sekejap aku tetap dapat merasai rasa indah itu. kamu, terima kasih ye. saya tak minta semua ini. tapi keadaan memaksa. apa guna kalo ada tapi macam takde. perghhh, terbaik aku wat ayat. hahaha.

luahan rasa yang kedua:
len kali r aku sambung. nak gi nangis jap. wuuu~

No comments: