Let Me Help YOU!!

Saturday, August 7, 2010

tunaikan janji..

lamenye aku tak mengarang, mencarut, merepek di blog usang ni. hahaha. rindu weh kat blog aku ni. yelah kan because ni gak salah satu dari kepunyaan ku. hehe. [dah stat da nk merepek]

dalam kelamaan nye aku menyepi ni banyak yang berlaku. janji aku dlu nk msuk kan gambo tauliah pun tak tertunai lagi. hehehe.

macam2 yang berlaku antaranya:
-aku kembali single..huhu
-sudah bukan bergelar penganggur..weee~
-gaji pertama ku hbs sekelip mata..what the...hahaha

tu la antaranya. hak3.

mari aku tunaikan janji-janji manis ku dulu. uhuk!



ni time praktis amik gmbo utk hari yg btol nant..


lepas kawad ni..posing jap..=)


ni susunan utk amik gmbo gak..i like..=p


makan time..hehehe


ni lak tgah bratur utk praktis trima sijil..seram sejuk..wuuu~


ni time praktis dgn jurulatih..


ni pun time mkn gak..hahaha brekpes..time 6.00am..awalkan..


ni time dlm barisan..serius sume..jgn nmpk gg..haha

susunan gambo kurg teratur. malas nk drag2. hehe. ok lah.

see u next time..=)