Let Me Help YOU!!

Saturday, January 15, 2011

adikku~

seperti biasa, hari sabtu merupakan hari ko-Q utk bebudak skolah. tak terkecuali adik2 aku. maka aku yang dah tak bersekolah ni lepak je r kt umah. men fesbuk, tgk page org, tgk gmbo kt page orh tu, berangan. sume yang aku sbut tu keje sampingan je. keje2 yang sepenuh mase aku buat tak yah bgtau, nnt org ckp riak lak hehehe.

lm kul 1pm ++ adik2 aku pulang. dengan muka berpeluh bagai. aku suh g mani n makn. pastu tetiba!!!

adik: along, ajip jd setiausaha kt sekolah.
aku: yeke? *wat muka tak percaya
adik: ye long..td rmai yang angkat tangan masa cikgu tnye *senyum tersipu2
aku: ok la tu...adik masuk kelab ape? *tahan gelak
adik: PBSM. kn ajip nk jd doktor kena masuk PBSM
aku: bgus la cmtu *mengaminkan dlm hati sambil tahan gelak..
adik: longgg..setiausaha dlm english ape long?
aku: security..eh slh...secretary..

adik aku tersenyum dan berlalu pergi. aku terus gelak batak. cam xcye je. hahaha. tp ok la tu kan. mane tau sifat kepimpinan dia akn mula iasah dr situ. hahaha adik..adik..

adik aku yang ngek...hehehe

2 comments:

nil said...

budak2 bila kita percaya kat dia, baru semngt sikit..

joyah sepot said...

btol2...hehehe