Let Me Help YOU!!

Monday, July 13, 2009

.:untitle #05:.

Hari ni hari Isnin. 20 Rejab. Hari ni jua aku ada 1 kelas je. Kelas multimedia. Kelas kat Auditorium library. Duduk atas kerusi empuk. Aircond yang menyamankan. Suara lecturer plak makin lama makin sayup-sayup kedengaran. Aiseh terlelap plak aku ni. Bangun cepat-cepat takut Echa perasan. Malu den. Hehehe.

Sebenarnya tak ada apa sangat yang aku nak cerita. Tapi aku ada something nk bg kamu, kamu dan kamu tengok. Hehehe. Jangan gelak tau.





Sebenarnya lama dah aku post entri ni. Tapi atas sebab hal-hal yang tak dapat nak dielakkan, baru hari ni la aku post. Ada apa dengan pic kat atas?

Haaa...

Ada seorang aku dan 2 orang Iffah. Hehehe.

Iffah gurau je.

p/s
slamat berpose kepada mereka yang sedang perpose sama ada pose ganti ataupun pose sunat. Hehehe.

No comments: