Let Me Help YOU!!

Monday, August 24, 2009

karut marut #02

hari ni 3 Ramadhan. macam biasa la kan baru masuk bulan puasa orang da start dah jual barang-barang untuk beraya. kuih raya, baju raya, tudung raya, langsir raya sume raya-raya la.

aku sempoi. tak ada kesah sangat mende-mende macam ni, bukan apa sebab sume mak aku dah prepare. ape yang aku perlu buat hanyalah dengar LAGU RAYA. hehehe.

dah boleh ke start dengar lagu raya? takut gak aku kalau-kalau ada orang cakap aku mereng sebab da start dengar lagu raya. hahaha.

4 comments:

PinKtEddYLurVeR said...

xpe..

anda bukan mereng sengsorang..

rumet ak dah psg dr smalam lg~

sihasu87 said...

wahaha...
lg advance...
lg parah kalo 'cuti' pn ada hati dgr lgu rye...
hahaha

nuyuljana said...

dr ko dengar lagu raya, baik ko prepare kuih raya.

dapat gak aku merasa.

hehe

sihasu87 said...

wahahaha...
tu la mslh aku skrg...
mmg teringin sgt2 nk wat kuih wpun kebolehan aku xseberapa..
hahaha...
aku kt hostel ni...
blh ke bakar kuih dlm kettle or toster?
hahaha...